top of page
  • gilisivan1

פודקאסט מוזיאון האופנה הישראלי

כמי שנושמת וחיה את עולם האופנה 24/7 בשלושים השנים האחרונות, החלטתי לתת לכם הצצה למאחורי הקלעים של עולם האופנה הישראלי בפודקאסט חדש בו אני מארחת מידי שבוע את הדמויות המובילות של האופנה הישראלית. בכל שיחה נצלול לתוך תפיסת עולמו של המרואיין ונקבל נקודת מבט חדשה על מהי אופנה ישראלית. מוזמנים להיכנס לאתר כסית לצפייה או להאזין בספוטיפיי.


 

שירלי גליק | פרק 1

בפרק הבכורה אירחתי את שירלי גליק. בעבר דוגמנית ומגישה, שהגיעה לתודעה כחלק מצמד עם איה קרמרמן ככתבת שטח של גיא פינס. כיום סטייליסטית, מרצה ומעבירה סדנאות בנושא פיתוח אינטלגנציה אסתטית, מיתוג אישי ודוגמנות. שוחחנו על האופנה המקומית, 75 שנה ללאישה ועתיד הפרינט, וגם: מי המתלבשת המצטיינת בפוליטיקה הישראלית?


דרור קונטטנטו | פרק 2

בפרק זה אירחתי את מעצב האופנה דרור קונטנטו, דמות יוצאת דופן בנוף הישראלי השמרני. הוא היה הראשון שדיבר על עצמו בלשון זכר ונקבה בפריים טיים והפך את זה לחוייה טבעית לגמרי. הפתיחות שלו מפתיעה בעיקר בגלל שעד גיל 24 ניהל אורח חיים חרדי לחלוטין. "לא ידעתי חודשים לועזיים, השתמשתי רק בתשרי חשוון כסליו. מאז הפך דרור לאחד המעצבים הבולטים בישראל.


מירב עשוש| פרק 3

בפרק זה התארחה מירב עשוש תיתה, דוגמנית פלאס סייז ואקטיביסטית על התגובות המופתעות שלא מפסיקות להגיע על העבודות שלא קיבלה בגלל המשקל וכאלה שדווקא כן קיבלה אבל על הסט גילתה שלא נערכו לבואה כלל.


קיי לונג | פרק 4

בפרק זה אירחתי את אייקון הדראג ומעצבת האופנה קיי לונג. שיחה כנה ואמיתית על מגדר, נשיות טיפולי המרה ועל היותה פורצת דרך וסמל עבור הדור החדש או כמו שקיי אומרת "איך הפכתי את הדפקט לאפקט".



30 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page