top of page
  • gilisivan1

חגיגות עשור לשבוע האופנה הישראלי, יריית פתיחה נפלאה לבלוג החדש שלי

Updated: Apr 13, 2021

תצוגת אופנה ״מסיכות״- מחווה לשנה המאתגרת שעברנו, בעיצוב סטודנטים משנקר המוצגים על ידי טיטי איינהו, נטלי דדון, דפנה בראל, נורית גורדון, רייצל דורון, ליבי נחימובסקי ועוד.

תצוגת אופנה ״קיימות״- בשיתוף חברת קורנית דיגיטל- תצוגה מהממת שלא נחשפה עד כה. הדגמים של מעצבי אופנה וסטודנטים לעיצוב אופנה, ומוצגים על ידי עדן פינס, שר פיטנס, יעל רייך, דנה ברגר, דפנה הראל, ועוד.

נטלי דדון בשמלה של ריבי אביבי משנקר, רומי גיאור בדגם של דולב אלרון

וליבי נחימוסקי בדגם של לאה שניאור


עם קשר הדוק לשנת הקורונה התצוגה השניה שעלתה היא תצוגת אופנה במסיכה.

המסיכות שהפכו לאקססוריז הכי לוהט במהלך השנה האחרונה, באינטרפטציה אופנתית עכשווית ועדכנית של מיטב מעצבי האופנה, וסטודנטים לעיצוב אופנה משנקר ומויצו חיפה.


בלט במיוחד דגם מטורף שעיצבו הצמד המוכשר בטירוף ינקי ונטף, דגם עשוי שכבות ויניל, בעיטור וולנים מרגשים. עוד בלטה הדיווה נורית גורדון שמוכיחה שליופי וסטייל אין גיל. גורדון הציגה דגם פליסה הוט קוטור של המעצב הייחודי ירון מינקובסקי.

- פיי ז׳קיטה בדגם של צמד המעצבים ינקי ונטף -

- נורית גורדון בדגם הפליסה של המעצב ירון מינקובסקי -


נטלי דדון עלתה לבמה בדגם מרהיב של סטודנטית שנקר בשם ריבי אביבי, מעוטרת בפפיון ענק, רומי גיאור במעיל גלים ורוד ומסיכה תואמת של בוגרת שנקר דוריאל בן שמעון וליבי נחימובסקי הבלוגרית הצנועה בדגם משגע ומוזהב של המעצבת לאה שניאור.

- ברק שמיר בדגם של דולב אלרון, שנקר -

- נודליה בגדם של אבירם פימה, שנקר -

- מתוך המדידות לתצוגה, דגמים של אופיר איבגי לשנקר -

 

התצוגה השנייה שעלתה הייתה תצוגת קיימות.

העת הנוכחית כפי שהגדיר זאת הבימאי גימס קמרון היא רצף של שנים בהן חיינו באורח מסוכן, ואכן העשורים הראשונים של המאה ה-21 מלמדים על גידול אוכלוסיה מואץ, עיור מסיבי, ניצול פרוע של משאבי טבע והרס סביבתי בקנה מידה גלובלי.

קיימות היא פיתוח המספק את צורכי ההווה ללא סיכון של יכולותיהם של הדורות הבאים לספק את צורכיהם שלהם. קיימות כיום היא הכרח אם ברצוננו להוריש ירושה הוגנת לדורות שאחרינו.

ואכן ועידת האקלים שנערכה בפריז לפני חמש שנים בישרה על דף חדש בהתנהגותן של מדיות וממשלות הוסכם על חתירה לעולם שבו יש איזון בין צרכי האדם לטבע ולסביבה. זה יושג על ידי מעבר לאנרגיות מתחדשות וצמצום התלות בנפט, פחם וגז טבעי. בהשראת נושא הקיימות הכה חשוב לעתידנו על הכדור, עלתה תצוגה מרהיבה שנתנה ביטוי במה וצבע לנושא הכה חשוב הזה.

דפנה בר אל הססגונית הציגה דגם מטורף צבעוני ומרגש של נעמה בצלאל, הדור הצעיר של מעצבי שנקר הציגו דגמים מרהיבים בנושא שכללו אוברול גברי שכולו עשוי מחומרים ממחוזרים וכובע עשוי יוטה, נודליה הציגה דגם שכולו קשירות וחיבורים מחומרים מתכלים.

- דפנה בר אל הססגונית הציגה דגם של נעמה בצלאל -


- נודליה הציגה דגם שכולו קשירות וחיבורים מחומרים מתכלים -

 

קרדיט צילומים:

רפי דלויה, אלי פסדני, נוי ערקובי, אופיר פרץ, הדר בדר


58 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page